Изтеглете от тук:
Историята на Sensi започва през 2004 година под моста на Захарна фабрика с 4 стари машини за производство на къси и 3/4 обикновени чорапи.
Следващите 5-6 години са трудни, но изключително продуктивни. В този период са направени инвестиции в обучения и машини, внедрени са нови технологии и започва изграждане идентичността на бранда Sensi.
Днес А&Т – 2004 е лидер на българския пазар, с 70% пазарен дял. Изнася успешно на пазарите в Гърция, Сърбия, Италия и Германия. Компанията разполага с над 50 машини за изработка на специални артикули. Довършителните процеси са автоматизирани и протичат под строг качествен контрол. Брандът Sensi е широко разпознаваем и се ползва с доверие от страна на потребителите.
Sensi е последната спирка от едно пътуване, което като всяко друго, започва с търсене. Търсене на съмишленици и посока, съпроводено с големи дози кафе и още по-големи дози нестихващ ентусиазъм. Търсене, което неусетно прелива в стремеж към усъвършенстване.
Зад всяко едно изделие – от идеята за създаването му, през изработката, до представянето му на пазара – стоят изключително много работа и страст. Дългогодишният изпитан опит в производството на дамски и детски чорапи и чорапогащи среща нуждите на потребителите от новото време, за да се роди бранда Sensi – съвършено съчетание между традиция и иновация.
Висококачествените италиански материали при производството на всеки един модел, съвременното оборудване и квалифицираният персонал са безспорни доказателства за качеството на продукцията. За нивото на изделията свидетелства и сертификата „Oeko-Tex Standard 100“, с който е удостоена компанията.
Но качеството е нещо повече от стандарт, в неговото материално измерение. За нас то е начин на мислене и отношение към работата, екипа и клиентите. В това проявление на качеството се крие добавената стойност за потребителите на бранда Sensi.
Присъствието и позицията на бранда Sensi са немислими без усилената работа на нашите партньори, в чието лице намираме истински съмишленици. Преките им отношения с клиентите дават поглед върху предпочитанията на пазара и способстват за развитието на бранда в посока задоволяване потребностите на потребителите.